Tuesday, September 21, 2010

Sekapor Sirih Secubit Garam

Dah lama aku tak bukak blog nih... almaklumlah kt rumah tadak tenet.. tggu aku blek ni la bru nk psang... kira bruntung gak la aku.. sekurang-kurangnya takda orang tua2 cakap tak berdunia sangat... haha.. dan sempena hari raya yang dah lepas dan sementara kita pun masih lagi berada di dalam bulan syawal ni aku rasa belom terlambat lagi untuk aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua yang mengenali diri ini.. tidak dilupakan jugak untuk mak abah yang selalu menyaport aku dari semua arah.. kawan2 baik yang tak termampu untuk meng"list"kan karna terlampau ramai... dan juga kepada buah hati merangkap mak njang anum bak kata anak sedara aku...haha.. bahagia seketika..hohoho....holick..haish.. ermmm... apa lagi ha.. ermmm.. ermmm... tu ja kot.. aku bukan apa... nak lepas geram ja lama tak tulis blog... idea tak mai lagi...haaa... dan sekali lagi aku nak  mintak maaf lah jika ada terkasar bahasa dan tingkah laku ataupun yang tak laku...k wasalam

No comments:

Post a Comment